Jak działa BAZO?
BAZO jest narzędziem instalowanym na stronie internetowej firmy, którego podstawowym zadaniem jest identyfikacja klientów korporacyjnych, odwiedzających witrynę. Dzięki niemu pozyskasz dane firm – ich nazwy, adresy, strony internetowe, a nawet numery telefonów. To z kolei pozwoli Ci skutecznie wykorzystać drugą funkcję narzędzia, jaką jest tworzenie spersonalizowanych komunikatów. I to właśnie one powodują, że pozyskiwanie kontaktów będzie łatwiejsze, niż dotychczas.
Jak to działa? Po pozyskaniu danych kontaktowych firmy, która jest potencjalnie zainteresowana Twoją ofertą, możesz stworzyć pop-up, w którym zachęcisz do zakupu, ponownego odwiedzenia strony albo kontaktu. Taka reklama jest nienachalna i zawiera nazwę klienta, przez co poczuje się on doceniony i chętniej wejdzie w interakcję z Twoją firmą. Dodatkowo – dzięki szerokim możliwościom analitycznym BAZO, możesz dowiedzieć się jakie podstrony odwiedzają klienci, jakimi produktami są zainteresowani i jaka jest skuteczność Twoich reklam.
Otrzymujesz więc kompleksowe narzędzie do pozyskiwania kontaktów, dzięki któremu możesz podnieść sprzedaż produktów czy usług nawet o 30%.
To jednak nie wszystko!
Aby skutecznie pozyskiwać kontakty, BAZO zostało wyposażone również w wiele innych funkcji, takich jak:
- tworzenie komunikatw w karcie strony, ktre zachęcą klienta korporacyjnego np. do powrotu,
- wyświetlanie komunikatu zachęcającego do pozostania na stronie, gdy użytkownik wyjedzie kursorem poza witrynę,
- przekierowywanie użytkownikw na konkretną podstronę,
- pomoc i obsługa techniczna przez dedykowanego konsultanta (rwnież w wersji live),
- automatyzacja zgodności z RODO czy polityki prywatności.
Do Twojej dyspozycji są również gotowe szablony reklam, dzięki czemu zaoszczędzisz wiele czasu i będziesz mógł zautomatyzować swoje działania marketingowe. A to wszystko sprawi, że pozyskiwanie kontaktów będzie o wiele prostsze niż do tej pory.
Jeżeli chcesz sprawdzić jak działa BAZO, możesz skorzystać z 7-dniowego okresu próbnego, który da Ci szansę poznania możliwości tego narzędzia i podjęcia ostatecznej decyzji.