Na Twitterze kontem najbardziej zaangażowanym w pisanie o WOŚP było TVN24, które na bieżąco informowało o rosnącej kwocie zebranych pieniędzy. W sumie stacja zamieściła 177 tweetów na ten temat. Na Facebooku królowało natomiast niepowiązane z Fundacją konto Solidarni z WOŚP, które zamieściło 1900 postów. Sama Fundacja zamieściła 875 postów, które łącznie zebrały ponad 22 tysiące komentarzy i ponad 23 tysiące udostępnień. Duże zaangażowanie Internautów spowodowały wypowiedzi Rafała Trzaskowskiego. Prezydent Warszawy zamieścił na swoim profilu na Facebooku tylko 22 posty na temat WOŚP, ale zebrały one łącznie ponad 4,7 tys. komentarzy i ponad 233 tysiące reakcji.
TVN, oficjalny partner medialny akcji, z roku na rok coraz mocniej korzysta ze swoich zasięgów w social media. Coraz wyraźniej na naszych radarach social listeningu pojawiają się też oddolne zbiórki organizowane przez influencerów, np. Mamę Ginekolog czy Make Life Harder. W obliczu tego wspaniałego entuzjazmu nie wolno jednak zapominać, że media społecznościowe równie dobrze służą rozpowszechnianiu fake newsów i dezinformacji. Musimy być czujni, sprawdzać źródła udostępnianych informacji i pamiętać o ochronie swoich danych osobowych - mówi Agnieszka Uba, Head of Product Marketing w SentiOne.
Rozmowy o WOŚP toczą się już na całym świecie
Zainteresowanie Internautów Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy rozkłada się niemal idealnie po połowie pomiędzy mężczyzn i kobiety. Zdecydowana większość wzmianek pochodzi oczywiście z Polski, szczególnie z dużych miast, odnotowano też jednak wypowiedzi z terenów zachodniej Europy i Skandynawii, obu Ameryk, Afryki, Australii, a także z Japonii i nawet z Grenlandii. W ubiegłym roku źródła wypowiedzi były znacznie mniej rozproszone.
Ostatnie licytacje w ramach 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zakończyły się w połowie lutego. Do końca marca trwa jeszcze liczenie, ale kwota deklarowana, czyli suma kwot szacunkowych od poszczególnych sztabów, wyników zbiórek elektronicznych w momencie zakończenia dnia Finału w studiu oraz darowizn przekazanych przez partnerów, wynosi 136 282 325 zł. Zwykle jednak ostateczna liczba zebranych pieniędzy przewyższała kwotę deklarowaną, i to nawet znacznie - w ubiegłym roku aż o ponad 83 mln zł, a dwa lata temu o ponad 70,5 mln zł. Tegoroczna zbiórka pod hasłem „Przejrzyj na oczy” ma na celu wsparcie okulistyki dziecięcej. Jej ostateczny wynik poznamy 30 marca. Na zakup sprzętu dla lekarzy w Ukrainie Fundacja przeznaczyła ok. 35 mln zł pochodzących ze zbiórki 1% za 2020 rok i środków uzyskanych podczas zbiórki 30. Finału WOŚP.
SentiOne, polska spółka założona w 2011 roku, wspiera marki w zakresie automatyzacji obsługi klienta z wykorzystaniem technologii AI. SentiOne oferuje klientom szeroki wachlarz rozwiązań: od monitoringu Internetu i zintegrowanej platformy obsługi klienta, po boty konwersacyjne nowej generacji. Rozwiązania SentiOne były stosowane na całym świecie przez takie marki jak Procter & Gamble, McDonald's, Nike, Unilever, Beiersdorf, Tesco, Starcom, Mindshare, Mediacom, Saatchi & Saatchi i wiele innych. Firma posiada biura w Gdańsku, Warszawie, Londynie, Ostrawie, Budapeszcie, Monachium, Eindhoven i Meksyku, a produkty zostały wdrożone u ponad 400 klientów na rynkach europejskich, a także w USA, Kanadzie, Meksyku, Kolumbii i Brazylii.
Więcej informacji:
https://www.facebook.com/SentiOnePL/
https://www.linkedin.com/company/sentione/
https://twitter.com/sentionepl
https://instagram.com/sentione/
https://www.youtube.com/user/sentionepl
Napisz komentarz
Komentarze