Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 24 listopada 2024 04:47
Przeczytaj!
Reklama

Informacja o zakupie sprzętu dla Ukrainy przez WOŚP popularniejsza niż główna zbiórka. Podsumowanie 30. Finału WOŚP od SentiOne

Liczba wypowiedzi polskich Internautów na temat Finału WOŚP w tym roku przekroczyła ubiegłoroczną o 114 proc., wynika z analizy polskiego SentiOne. Rozmowy o Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy toczą się już na całym świecie, nawet w Japonii i na Grenlandii. Rola social mediów w promowaniu tego typu organizacji i ich działań jest coraz większa, co szczególnie widać w obecnej sytuacji. Najpopularniejszą pod względem zasięgu w polskim Internecie wypowiedzią na temat Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w okresie od początku stycznia do końca lutego był facebookowy post Fundacji WOŚP z 28 lutego z informacją o zakupie sprzętu medycznego dla lekarzy w Ukrainie, który dotarł do niemal 1,5 mln Internautów, zebrał niemal 25 tys. reakcji (głównie polubień i serduszek) oraz ponad 900 komentarzy. Z kolei największe zaangażowanie odbiorców spowodował post Fakt24 na temat księdza z Elbląga, który już po raz piąty całą ofiarę zebraną podczas mszy w dniu Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przekazał na cel zbiórki.
Informacja o zakupie sprzętu dla Ukrainy przez WOŚP popularniejsza niż główna zbiórka. Podsumowanie 30. Finału WOŚP od SentiOne
Fot.Marcin_Michon

Autor: WOSP 2022

Podziel się
Oceń

Na Twitterze kontem najbardziej zaangażowanym w pisanie o WOŚP było TVN24, które na bieżąco informowało o rosnącej kwocie zebranych pieniędzy. W sumie stacja zamieściła 177 tweetów na ten temat. Na Facebooku królowało natomiast niepowiązane z Fundacją konto Solidarni z WOŚP, które zamieściło 1900 postów. Sama Fundacja zamieściła 875 postów, które łącznie zebrały ponad 22 tysiące komentarzy i ponad 23 tysiące udostępnień. Duże zaangażowanie Internautów spowodowały wypowiedzi Rafała Trzaskowskiego. Prezydent Warszawy zamieścił na swoim profilu na Facebooku tylko 22 posty na temat WOŚP, ale zebrały one łącznie ponad 4,7 tys. komentarzy i ponad 233 tysiące reakcji.

 

TVN, oficjalny partner medialny akcji, z roku na rok coraz mocniej korzysta ze swoich zasięgów w social media. Coraz wyraźniej na naszych radarach social listeningu pojawiają się też oddolne zbiórki organizowane przez influencerów, np. Mamę Ginekolog czy Make Life Harder. W obliczu tego wspaniałego entuzjazmu nie wolno jednak zapominać, że media społecznościowe równie dobrze służą rozpowszechnianiu fake newsów i dezinformacji. Musimy być czujni, sprawdzać źródła udostępnianych informacji i pamiętać o ochronie swoich danych osobowych - mówi Agnieszka Uba, Head of Product Marketing w SentiOne.

 

Rozmowy o WOŚP toczą się już na całym świecie

Zainteresowanie Internautów Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy rozkłada się niemal idealnie po połowie pomiędzy mężczyzn i kobiety. Zdecydowana większość wzmianek pochodzi oczywiście z Polski, szczególnie z dużych miast, odnotowano też jednak wypowiedzi z terenów zachodniej Europy i Skandynawii, obu Ameryk, Afryki, Australii, a także z Japonii i nawet z Grenlandii. W ubiegłym roku źródła wypowiedzi były znacznie mniej rozproszone.

 

Ostatnie licytacje w ramach 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zakończyły się w połowie lutego. Do końca marca trwa jeszcze liczenie, ale kwota deklarowana, czyli suma kwot szacunkowych od poszczególnych sztabów, wyników zbiórek elektronicznych w momencie zakończenia dnia Finału w studiu oraz darowizn przekazanych przez partnerów, wynosi 136 282 325 zł. Zwykle jednak ostateczna liczba zebranych pieniędzy przewyższała kwotę deklarowaną, i to nawet znacznie - w ubiegłym roku aż o ponad 83 mln zł, a dwa lata temu o ponad 70,5 mln zł. Tegoroczna zbiórka pod hasłem „Przejrzyj na oczy” ma na celu wsparcie okulistyki dziecięcej. Jej ostateczny wynik poznamy 30 marca. Na zakup sprzętu dla lekarzy w Ukrainie Fundacja przeznaczyła ok. 35 mln zł pochodzących ze zbiórki 1% za 2020 rok i środków uzyskanych podczas zbiórki 30. Finału WOŚP.

 

SentiOne, polska spółka założona w 2011 roku, wspiera marki w zakresie automatyzacji obsługi klienta z wykorzystaniem technologii AI. SentiOne oferuje klientom szeroki wachlarz rozwiązań: od monitoringu Internetu i zintegrowanej platformy obsługi klienta, po boty konwersacyjne nowej generacji. Rozwiązania SentiOne były stosowane na całym świecie przez takie marki jak Procter & Gamble, McDonald's, Nike, Unilever, Beiersdorf, Tesco, Starcom, Mindshare, Mediacom, Saatchi & Saatchi i wiele innych. Firma posiada biura w Gdańsku, Warszawie, Londynie, Ostrawie, Budapeszcie, Monachium, Eindhoven i Meksyku, a produkty zostały wdrożone u ponad 400 klientów na rynkach europejskich, a także w USA, Kanadzie, Meksyku, Kolumbii i Brazylii.

Więcej informacji:

https://sentione.com/pl

https://www.facebook.com/SentiOnePL/

https://www.linkedin.com/company/sentione/

https://twitter.com/sentionepl

https://instagram.com/sentione/

https://www.youtube.com/user/sentionepl



Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Ostatnie komentarze
Autor komentarza: MieszkaniecTreść komentarza: Oj. Widzę że były wòjt pan R.S. nie może przeżyć porażki. Publikuje się rzekomo jako piecyk czy celebryta, bo nie ma odwagi skomentować pod swoim imieniem i nazwiskiem. Żal i żenada. No ale jak się zostało oderwanym "od koryta" to trudno się z tym pogodzić. Dwóch radnych stworzyło kącik adoracji byłego wójta i teraz plują jadem. Pozostali już powoli zapominają o R.S. radny z Warszkowa nie zapomni bo "worek bez dna" zwany gminą się urwał a radna z Rzyszczewa siedzi za granicą i pluje jadem tak jak pluła kiedyś na R.S. Spokojnie wszystko ucichnie, kurz opadnie a taki R.S. pójdzie w zapomnienieData dodania komentarza: 8.11.2024, 07:22Źródło komentarza: Gmina Sławno: Ciasno, ale owocnie. Przedsiębiorcy zadowoleni.Autor komentarza: RyszardTreść komentarza: Ile można czekać. W końcu może rozbiją układ z Jarosławca.Data dodania komentarza: 7.11.2024, 10:23Źródło komentarza: Darłowo: CBA w urzędzie i w domu burmistrza. Urzędnicy twierdzą, że to kolejna kontrola...Autor komentarza: jarekTreść komentarza: totalna ''betonoza'' proponuję włożyć więcej wysiłku w projektowaniu miejsc publicznychData dodania komentarza: 7.11.2024, 09:59Źródło komentarza: Sławno: Tak może wyglądać plac ks. kard. S. WyszyńskiegoAutor komentarza: TutejszyTreść komentarza: Zapewne sprawdzali,czy aby nie używał domestosu zakupionego dla U.M. 🤣🤣🤣Data dodania komentarza: 6.11.2024, 10:06Źródło komentarza: Darłowo: CBA w urzędzie i w domu burmistrza. Urzędnicy twierdzą, że to kolejna kontrola...Autor komentarza: alesyfTreść komentarza: cba przeprowadzalo kontrole w domu burmistrza ....idiotow zdarlowiakow robią ...Data dodania komentarza: 5.11.2024, 23:01Źródło komentarza: Darłowo: CBA w urzędzie i w domu burmistrza. Urzędnicy twierdzą, że to kolejna kontrola...Autor komentarza: GościuTreść komentarza: Bla bla bla żenada komentarze.Data dodania komentarza: 3.11.2024, 17:07Źródło komentarza: Gmina Sławno: Ciasno, ale owocnie. Przedsiębiorcy zadowoleni.
Reklamadotacje rpo
Reklama