Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 10 kwietnia 2025 12:00
Przeczytaj!
Reklama dotacje unijne dla firm

Ogłoszenie o otwartym naborze Partnerów do projektu

Powiat Sławieński, jako organ prowadzący szkołę prowadzącą kształcenie zawodowe (Technikum Morskie w Darłowie), działając zgodnie z art. 39 ustawy z dnia z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027 (Dz. U.z 2022 roku poz.1079), ogłasza otwarty nabór Partnerów do wspólnego przygotowania i realizacji przedsięwzięcia, pn. „BRANŻOWE CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI W DARŁOWIE W DZIEDZINIE MECHANIKA I ELEKTROAUTOMATYKA OKRĘTOWA”, zwanego dalej Projektem.
Ogłoszenie o otwartym naborze Partnerów do projektu
Podziel się
Oceń

Powiat Sławieński, jako organ prowadzący szkołę prowadzącą kształcenie zawodowe (Technikum Morskie w Darłowie), działając zgodnie z art. 39 ustawy z dnia z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027 (Dz. U. z 2022 roku poz.1079), ogłasza otwarty nabór Partnerów do wspólnego przygotowania i realizacji przedsięwzięcia, pn. „BRANŻOWE CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI W DARŁÓWKU W DZIEDZINIE MECHANIKA I ELEKTROAUTOMATYKA OKRĘTOWA”, zwanego dalej Projektem. 

Projekt będzie ubiegał się o dofinansowanie w ramach Konkursu, pn. „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs)”, finansowanego ze środków Europejskiego Instrumentu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Recovery and Resilience Facility - RRF) w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO): 

  • Komponent: A „Odporność i konkurencyjność gospodarki”, 
  • Cel szczegółowy Komponentu: A3. „Doskonalenie systemu edukacji, mechanizmów uczenia się przez całe życie w kierunku lepszego dopasowania do potrzeb nowoczesnej gospodarki, wzrostu innowacyjności, zwiększania transferu nowych technologii oraz zielonej transformacji”, 
  • Reforma: A3.1. Kadry dla nowoczesnej gospodarki – poprawa dopasowania umiejętności i kwalifikacji do wymogów rynku pracy w związku z wdrażaniem nowych technologii w gospodarce oraz zieloną i cyfrową transformacją, 
  • Inwestycja: A.3.1.1. Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie.
     

I. Cel Partnerstwa: 

Celem Partnerstwa jest wspólna realizacja przedsięwzięcia na rzecz gospodarki i edukacji społeczeństwa polegającego na utworzeniu Branżowego Centrum Umiejętności w Darłowie w dziedzinie mechanika i elektroautomatyka okrętowa, w ramach którego zostanie utworzone zaplecze infrastrukturalne Centrum oraz wsparcie przygotowania kadr na potrzeby nowoczesnej gospodarki w branży mechanika i elektroautomatyka okrętowa poprzez zapewnienie przestrzeni dla innowacyjnej i trwałej współpracy biznesu z edukacją zawodową na wszystkich poziomach kształcenia zawodowego, a także wdrożenie koncepcji doskonałości zawodowej w polskim systemie kształcenia zawodowego tym samym rozwijając i wykorzystując wiedzę oraz umiejętności zawodowe (branżowe). 

Przedsięwzięcie będzie zrealizowane w obowiązkowym Partnerstwie zgodnie z przyjętymi zasadami - Organ prowadzący szkołę prowadzącą kształcenie zawodowe (lider), Technikum Morskie w Darłowie (Realizator) oraz podmiot branżowy, o którym mowa w pkt. III. Dodatkowo Organ prowadzący planuje realizację projektu z Partnerem dodatkowym/Partnerami dodatkowymi.

II. Zakres tematyczny Partnerstwa: 

W ramach Projektu planuje się realizację następujących zadań: 

  1. zakup wyposażenia rozumianego w szczególności jako: maszyny, sprzęt, urządzenia techniczne i materiały eksploatacyjne w zakresie związanym z funkcjonowaniem centrów, 
  2. utworzenie struktury instytucjonalnej rozumianej jako wpisanie BCU do przepisów prawa oświatowego, powołanie Rady BCU, 
  3. zatrudnienie pracowników centrum, w tym trenerów i szkoleniowców, przygotowanie dokumentacji programowej dla szkoleń i kursów realizowanych w centrum, 
  4. działania wspierające funkcjonowanie obejmujące realizację działań w czterech obszarach: 
    • działalność edukacyjno-szkoleniowa, 
    • działalność integrująco-wspierająca,
    • działalność innowacyjno-rozwojowa,
    • działalność doradczo-promocyjna. 

Minimalne zadania do realizacji w ramach Partnerstwa: 

Partner branżowy - obowiązkowy Partner dodatkowy 1 Partner dodatkowy 2 
OBSZAR I – działalność edukacyjno-szkoleniowa: 

1) rozwój umiejętności zawodowych uczniów, studentów, doktorantów, nauczycieli 

akademickich oraz innych osób dorosłych w danej dziedzinie w ramach szkoleń 

zawodowych (odpowiednio w zakresie, w jakim dana dziedzina dot. określonej grupy 

odbiorców), 

1) rozwój umiejętności zawodowych uczniów, studentów, doktorantów, 

nauczycieli akademickich oraz innych 

osób dorosłych w danej dziedzinie w ramach szkoleń zawodowych 

(odpowiednio w zakresie, w jakim dana dziedzina dot. określonej grupy 

odbiorców), 

 

 

 

 

 

5) prowadzenie zajęć z zakresu kształcenia zawodowego dla uczniów i słuchaczy szkół prowadzących kształcenie zawodowe, w 

szczególności w zakresie zajęć praktycznych obejmujących wybraną część programu 

nauczania danego zawodu oraz prowadzenie zajęć z zakresu kształcenia zawodowego dla studentów w danej dziedzinie, w przypadku 

tych 22 dziedzin, w których prowadzone jest 

kształcenie na studiach (o ile uczelnie zgłoszą zapotrzebowania w tym zakresie) 

 

 

 

2) prowadzenie szkoleń branżowych dla nauczycieli kształcenia zawodowego w danej 

dziedzinie, 

2) prowadzenie szkoleń branżowych dla nauczycieli kształcenia zawodowego w 

danej dziedzinie, 

3) wspieranie osób dorosłych w zakresie podnoszenia kwalifikacji lub 

przekwalifikowania zawodowego w danej 

dziedzinie w ramach kursów z zakresu edukacji pozaformalnej (sektorowej), 

3) wspieranie osób dorosłych w zakresie podnoszenia kwalifikacji lub 

przekwalifikowania zawodowego w danej 

dziedzinie w ramach kursów z zakresu edukacji pozaformalnej (sektorowej), 

4) pełnienie przez podmiot branżowy, o którym mowa w pkt 3.1 funkcji instytucji 

certyfikującej kwalifikacje z zakresu edukacji pozaformalnej (sektorowe) włączone do 

Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji, 

OBSZAR II – działalność integrująco-wspierająca: 

1) wspieranie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczelni w 

nawiązywaniu współpracy z pracodawcami prowadzącymi działalność w danej dziedzinie, w tym z wykorzystaniem platformy 

INFOZAWODOWE, 


 

1) wspieranie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczelni w 

nawiązywaniu współpracy z pracodawcami prowadzącymi działalność w danej dziedzinie, w tym z wykorzystaniem platformy 

INFOZAWODOWE, 

2) wzmacnianie współpracy pomiędzy kształceniem zawodowym a biznesem w ramach tzw. trójkątów wiedzy: szkoła – 

uczelnia – pracodawcy w zakresie danej 

dziedziny, 


 

2) wzmacnianie współpracy pomiędzy kształceniem zawodowym a biznesem w ramach tzw. trójkątów wiedzy: szkoła – 

uczelnia – pracodawcy w zakresie danej 

dziedziny, 

  3) coroczne pozyskiwanie informacji od pracodawców dotyczących zapotrzebowania rynku pracy na umiejętności, kwalifikacje i zawody w danej dziedzinie, 

4) współpraca ze szkołami, CKZ i uczelniami oraz pracodawcami w zakresie udostępniania 

infrastruktury dydaktyczno-lokalowej na cele 

edukacyjno-szkoleniowe związane z daną 

dziedziną, 

4) współpraca ze szkołami, CKZ i uczelniami oraz pracodawcami w zakresie 

udostępniania infrastruktury dydaktyczno-

lokalowej na cele edukacyjno-szkoleniowe 

związane z daną dziedziną, 

 

5) współpraca z pracodawcami, w tym z MŚP i Partnerami społecznymi oraz władzami regionalnymi i lokalnymi w ramach tzw. rady 

BCU 

5) współpraca z pracodawcami, w tym z 

MŚP i Partnerami społecznymi oraz władzami regionalnymi i lokalnymi w 

ramach tzw. rady BCU 

5) współpraca z pracodawcami, w tym z MŚP i Partnerami społecznymi oraz władzami regionalnymi i lokalnymi w ramach tzw. rady 

BCU 

OBSZAR III - działalność innowacyjno-rozwojowa: 
2) upowszechnianie transformacji ekologicznej i cyfrowej w danej dziedzinie,   
3) upowszechnianie nowatorskich rozwiązań w kształceniu zawodowym związanych z daną dziedziną,  

3) upowszechnianie nowatorskich rozwiązań w kształceniu zawodowym związanych z daną 

dziedziną, 

OBSZAR IV - działalność doradczo-promocyjna: 

1) korzystanie z platformy 

INFOZAWODOWE 

(infozawodowe.mein.gov.pl) przy realizacji zadań poprzez m.in. 

zamieszczanie materiałów dotyczących 

danej dziedziny, 

1) korzystanie z platformy 

INFOZAWODOWE 

(infozawodowe.mein.gov.pl) przy realizacji zadań poprzez m.in. 

zamieszczanie materiałów dotyczących 

danej dziedziny, 

1) korzystanie z platformy 

INFOZAWODOWE 

(infozawodowe.mein.gov.pl) przy realizacji zadań poprzez m.in. zamieszczanie materiałów 

dotyczących danej dziedziny, 

2) wsparcie szkół i placówek systemu oświaty oraz uczelni w realizacji doradztwa zawodowego, 

2) wsparcie szkół i placówek systemu oświaty oraz uczelni w realizacji doradztwa 

zawodowego, 

3) promocja zawodów i kształcenia w danej dziedzinie, 3) promocja zawodów i kształcenia w danej dziedzinie, 
4) upowszechnianie zmian wdrażanych w kształceniu zawodowym od 2019 r., 
5) wspieranie osób z niepełnosprawnościami w wejściu na rynek pracy w danej dziedzinie. We wniosku o objęcie wsparciem Ostateczny odbiorca wsparcia wskaże sposób realizacji ww. działań. 
OBSZAR DODATKOWY 
1) Green skills i digital skills - wybrane obszary  1) współpraca z instytutami i ośrodkami badawczymi, m.in.. w rozwoju umiejętności w danej dziedzinie. 
  1. Liczba Partnerów: 

Powiat Sławieński dopuszcza wybór kilku Partnerów w ramach niniejszego naboru, w tym co najmniej jednego Partnera branżowego obowiązkowego oraz dwóch Partnerów dodatkowych. Ponadto, w skład Partnerstwa wejdzie Powiat Sławieński, który wystąpi w roli Lidera Partnerstwa jako organ prowadzący szkołę prowadzącą kształcenie zawodowe oraz Technikum Morskie w Darłowie jako realizator Projektu. Lider dopuszcza również wybór uczelni wyższej jako Partnera dodatkowego poza przedmiotowym postępowaniem. 

  1. Kryteria formalne wyboru: 
Partner branżowy - obowiązkowy 
 
Partner dodatkowy 1 Partner dodatkowy 2 

1. Podmiot branżowy o ogólnopolskim zasięgu działania, działający na terenie całego kraju, właściwy dla danej dziedziny, której dotyczy Konkurs: 

  1. organizacja lub stowarzyszenie pracodawców albo 
  2. samorząd gospodarczy lub inna organizacja gospodarcza albo 
  3. stowarzyszenie zrzeszające osoby wykonujące określony zawód lub zawody pokrewne albo 
  4. samorząd zawodowy zrzeszający osoby wykonujące określony zawód lub zawody pokrewne, które działają odpowiednio na podstawie: 
  • ustawy z dnia 7 kwietnia 1989 r. Prawo o stowarzyszeniach 

(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2261, z późn. zm.) lub 

  • ustawy z dnia 30 maja 1989 r. 

o izbach gospodarczych 

(t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 579, z późn. zm.) lub 

  • ustawy z dnia 23 maja 1991 r. 

o organizacjach pracodawców (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 97 z późn. 

zm.) lub 

  • ustawy z dnia 22 marca 1989 r. 

o rzemiośle (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2159, z późn. zm.). 

  1. Kandydat posiada co najmniej 

5-letnie doświadczenie w realizacji szkoleń w dziedzinie mechaniki i elektroautomatyki okrętowej lub dziedzinach pokrewnych. 

  1. Kandydat współpracuje z co najmniej jedną uczelnią wyższą, prowadzącą studia I stopnia i / lub studia II stopnia na kierunku mechaniki i elektroautomatyki okrętowej lub pokrewnym
  2. Kandydat składając ofertę deklaruje pełnienie funkcji instytucji certyfikującej z zakresu edukacji pozaformalnej (sektorowej) włączone do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji. 
  3. Kandydat na Partnera jest podmiotem branżowym zrzeszającym inżynierów i/lub techników mechaniki i elektroautomatyki okrętowej i/lub mechaników oraz zawodów pokrewnych. 
  4. Kandydat na Partnera deklaruje, składając ofertę współpracę z Ostatecznym odbiorcą wsparcia w trakcie przygotowania przedsięwzięcia. 

1) Podmiot branżowy o ogólnopolskim 

zasięgu działania, działający na terenie całego kraju, właściwy dla danej dziedziny, której dotyczy Konkurs: 

  1. organizacja lub stowarzyszenie pracodawców albo 
  2. samorząd gospodarczy lub inna organizacja gospodarcza albo 
  3. stowarzyszenie zrzeszające osoby wykonujące określony zawód lub zawody pokrewne albo 
  4. samorząd zawodowy zrzeszający osoby wykonujące określony zawód lub zawody pokrewne, które działają odpowiednio na podstawie: 
  • ustawy z dnia 7 kwietnia 1989 r. Prawo o stowarzyszeniach 

(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2261, z późn. zm.) lub 

  • ustawy z dnia 30 maja 1989 r. 

o izbach gospodarczych 

(t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 579, z późn. zm.) lub 

  • ustawy z dnia 23 maja 1991 r. 

o organizacjach pracodawców (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 97, z późn. 

zm.) lub 

  • ustawy z dnia 22 marca 1989 r. 

o rzemiośle (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2159, z późn. zm.). 

  1. Kandydat posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w realizacji szkoleń i / lub kursów w dziedzinie mechaniki i elektroautomatyki okrętowej lub dziedzinach. 
  2. Kandydat na Partnera jest podmiotem branżowym zrzeszającym inżynierów i/lub techników mechaniki i elektroautomatyki okrętowej oraz zawodów pokrewnych.
  3. Kandydat na Partnera współpracuje z co najmniej jedną szkołą branżową II stopnia / Technikum / Centrum Kształcenia Ustawicznego prowadzącą kształcenie na kierunku technik mechanik okrętowy lub pokrewnym.
  4. Kandydat na Partnera deklaruje, składając ofertę współpracę z Ostatecznym odbiorcą wsparcia w trakcie przygotowania przedsięwzięcia.

1) Podmiot o ogólnopolskim zasięgu działania, działający na terenie całego kraju, który działa odpowiednio na podstawie: 

  • ustawy z dnia 7 kwietnia 1989 r. Prawo o stowarzyszeniach (t.j. Dz. U. z 2020 r. 

poz. 2261, z późn. zm.) lub 

  • ustawy z dnia 6 kwietnia 1984 r. 

o fundacjach (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 

2167) lub 

  • ustawy z dnia 30 maja 1989 r. o izbach gospodarczych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 

579 z późn. zm.) lub 

  • ustawy z dnia 23 maja 1991 r. o organizacjach pracodawców (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 97, z późn. zm.) lub 
  • ustawy z dnia 22 marca 1989 r. o rzemiośle 

(t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2159, z późn. zm.). 

  1. Kandydat na Partnera realizował w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 3 projekty, których efektem było podniesienie jakości kształcenia zawodowego, 
  2. Kandydat na Partnera posiada min. 3-letnie doświadczenie w realizacji projektów edukacyjnych, w roli lidera lub Partnera w projektach edukacyjnych dla szkół zawodowych, w tym dla szkoły ponadpodstawowej prowadzącej kształcenie na kierunku technik mechanik okrętowy (technikum i / lub Branżowa Szkoła I lub II stopnia). 
  3. Kandydat na Partnera posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie: 
    • w organizacji doradztwa dla uczniów i nauczycieli zajęć z zakresu doradztwa zawodowego, zajęć pozalekcyjnych - zawodowych, szkoleń/kursów zawodowych, staży zawodowych w przedsiębiorstwach, itp.; 
    • w organizacji kształcenia dorosłych (szkolenia zawodowe i doradztwo zawodowe); 
  4. Kandydat posiada doświadczenie w organizacji i/lub uczestnictwie jako członek w lokalnych Partnerstwach zrzeszających m.in. szkoły zawodowe, organizacje pozarządowe, pracodawców i lokalne instytucji rynku pracy i działających na rzecz współpracy w zakresie rozwoju szkolnictwa zawodowego. 
  5. Kandydat na Partnera deklaruje, składając ofertę współpracę z ostatecznym odbiorcą wsparcia w trakcie przygotowania przedsięwzięcia.

Ocena kryteriów formalnych nastąpi w systemie 0/1 („spełnia / nie spełnia”).

Brak spełnienia któregokolwiek z podpunktów oznacza odrzucenie oferty Kandydata na Partnera.

V. Kryteria merytoryczne wyboru (max 75 pkt.): 

Partner branżowy - obowiązkowy Partner dodatkowy 1 Partner dodatkowy 2 
  1. Zgodność działania kandydata na Partnera z celami Partnerstwa [max. 35 pkt]. 
  2. Opis koncepcji udziału w Projekcie w tym: 

a) informacja nt. oferowanego wkładu Partnera w realizację celu Partnerstwa (ludzki, organizacyjny, techniczny i/lub finansowy) [max. 20 pkt.], 

b) propozycja realizacji działań określonych w pkt. II ogłoszenia o naborze Partnera do projektu wraz z szacunkowym kosztem realizacji działań w ramach projektu podanym przez kandydata z możliwą 

dokładnością [max. 20 pkt.] 

 

Ocena podkryterium określonego w pkt. 2b). zostanie dokonana jako suma iloczynu punktów za dany obszar i wagi punktowej: 

Obszar I - max. 25 pkt., waga: 40% 

Obszar II - max. 20 pkt., waga: 20% 

Obszar III - max. 15 pkt., waga: 10% 

Obszar IV - max. 20 pkt., waga: 20% Obszar dodatkowy - max. 5 pkt., waga:10%. 

 

 

  1. Zgodność działania kandydata na Partnera z celami Partnerstwa [max 35 pkt]. 
  2. Opis koncepcji udziału w Projekcie w tym: 

a) informacja nt. oferowanego wkładu Partnera w realizację celu Partnerstwa (ludzki, organizacyjny, techniczny i/lub finansowy) [max. 20 pkt.], 

b) propozycja realizacji działań określonych w pkt. II ogłoszenia o naborze Partnera do projektu wraz z szacunkowym kosztem realizacji działań w ramach projektu podanym przez kandydata z możliwą dokładnością [max. 20 pkt.]. 

 

Ocena podkryterium określonego w pkt. 2b). zostanie dokonana jako suma iloczynu punktów za dany obszar i wagi punktowej: 

Obszar I - max. 35 pkt., waga: 55% Obszar II - max. 25 pkt., waga: 25% Obszar IV - max. 10 pkt., waga: 20%. 

 

  1. Zgodność działania kandydata na Partnera z celami Partnerstwa [max 35 pkt], 
  2. Opis koncepcji udziału w Projekcie w tym: 

a) informacja nt. oferowanego wkładu Partnera w realizację celu Partnerstwa (ludzki , organizacyjny, techniczny i/lub finansowy) [max. 20 pkt.], 

b) propozycja realizacji działań określonych w pkt. II ogłoszenia o naborze Partnera do projektu wraz z szacunkowym kosztem realizacji działań w ramach projektu podanym przez kandydata z możliwą dokładnością [max. 20 pkt.]. 

 

Ocena podkryterium określonego w pkt. 2b). 

zostanie dokonana jako suma iloczynu punktów za dany obszar i wagi punktowej: 

Obszar I - max. 30 pkt., waga: 10% 

Obszar II - max. 25 pkt., waga: 40% 

Obszar III - max. 10 pkt., waga: 15% 

Obszar IV - max. 20 pkt., waga: 25% Obszar dodatkowy - max. 5 pkt., waga: 10%. 

 

 

 

 

Ocena złożonych zgłoszeń prowadzona będzie zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027 (Dz. U. z 2022 roku poz.1079). 

Z kandydatem/kandydatami, który/rzy uzyska/ją największą liczbę punktów zostanie podpisany List intencyjny, potwierdzający: 

  • chęć przystąpienia do przedsięwzięcia, 
  • podział zadań w Partnerstwie,
  • odpowiedzialność każdej ze stron. 

Umowa Partnerska w sprawie wspólnej realizacji projektu, określająca zadania Lidera i Partnera, koszty realizacji zadań, zasady zarządzania projektem oraz współpracy, sposób przekazywania środków finansowych na realizację zadań oraz inne kluczowe kwestie związane z realizacją projektu, zostanie zawarta pod warunkiem uzyskania jego dofinansowania. 

VI. Termin składania zgłoszeń: 

Zgłoszenia należy dokonać nie później niż do dnia 30 stycznia 2025 r. 

VII. Sposób i miejsce składania zgłoszeń: 

Kandydat na Partnera złoży ofertę w formie pisemnej na formularzu zgłoszeniowym, stanowiącym 

  • Załącznik nr 1 - w przypadku Kandydata na Partnera branżowego - obowiązkowego 
  • Załącznik nr 2 - w przypadku Kandydata na Partnera dodatkowego 1 
  • Załącznik nr 3 - w przypadku Kandydata na Partnera dodatkowego 2

do niniejszego Ogłoszenia. 

Oferty w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wybór Partnera projektu BCU - 

Mechanika i elektroautomatyka okrętowa”, należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sławnie w Biurze Obsługi Interesanta, w godzinach: 7.30 – 15.30 (decyduje data wpływu do Starostwa Powiatowego w Sławnie) lub przesyłką rejestrowaną na adres: Starostwo Powiatowe w Sławnie ul. Sempołowskiej 2A, 76-100 Sławno (decyduje data nadania w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe albo placówce pocztowej operatora świadczącego pocztowe usługi powszechne w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej albo państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym). Zgłoszenie można przesłać również w formie elektronicznej na adres: [email protected] 

Formularz zgłoszenia kandydata na Partnera jest dostępny do pobrania ze strony Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Sławieńskiego – https://bip.powiatslawno.pl/public/

 

VIII. Uwagi: 

  1. W przypadku złożenia zgłoszenia po terminie, pozostawia się je bez rozpatrzenia. 
  2. Kandydat na Partnera może złożyć jedno zgłoszenie w ramach naboru. 
  3. Zgłoszenie oraz wszystkie załączniki do zgłoszenia powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania kandydata na Partnera zgodnie z zapisem w dokumencie rejestrowym lub zgodnie z załączonym pełnomocnictwem. 
  4. Kserokopie dokumentów powinny zostać poświadczone „za zgodność z oryginałem” na każdej stronie przez osobę upoważnioną do reprezentowania kandydata na Partnera zgodnie z zapisem w dokumencie rejestrowym lub zgodnie z załączonym pełnomocnictwem. W przypadku dokumentów wielostronicowych dopuszcza się ponumerowanie wszystkich stron i adnotację „za zgodność z oryginałem” wraz z podaniem ilości stron na pierwszej stronie dokumentu. 
  5. Wyniki naboru zostaną ogłoszone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Sławieńskiego. 
  6. Po ogłoszeniu wyników naboru, z wybranym Partnerem/Partnerami zostanie podpisany List intencyjny dotyczący współpracy w ramach, projektu pn. „BRANŻOWE CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI W DARŁÓWKU W DZIEDZINIE MECHANIKA I ELEKTROAUTOMATYKA OKRĘTOWA”. 
  7. Umowa Partnerstwa zostanie zawarta przed podpisaniem Umowy o objęcie wsparciem z Fundacją Rozwoju Systemu Edukacji (Jednostka Wspierająca - Instytucja Organizująca Konkurs). 
  8. Ogłaszający nabór zastrzega sobie prawo do: 
    • Podpisania Listu intencyjnego z kandydatem na Partnera, którego zgłoszenie zostało najwyżej ocenione, 
    • unieważnienia naboru bez podania przyczyny. 
  9. W przypadku unieważnienia naboru Powiat Sławieński nie ponosi odpowiedzialności za szkody jakie poniósł z tego tytułu podmiot zainteresowany zgłoszeniem swojej kandydatury lub kandydat na Partnera, który dokonał zgłoszenia, a w szczególności Powiat Sławieński nie ponosi odpowiedzialności za koszty przygotowania zgłoszenia. 
  10. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiającej podpisanie Listu intencyjnego z wybranym w wyniku naboru Partnerem, Powiat Sławieński dopuszcza możliwość zawarcia Listu intencyjnego z podmiotem, który jako następny w kolejności został najwyżej oceniony. 
  11. Od ogłoszonego wyniku naboru nie przysługuje odwołanie. 
  12. Zgłoszenie należy przesłać w języku polskim, sporządzone komputerowo. 



 

Załączniki: 

  1. Załącznik nr 1 - formularz zgłoszenia - Kandydat na Partnera branżowego - obowiązkowego. 
  2. Załącznik nr 2 - formularz zgłoszenia - Kandydat na Partnera dodatkowego 1. 
  3. Załącznik nr 3 - formularz zgłoszenia - Kandydat na Partnera dodatkowego 2. 
  4. Wzór listu intencyjnego. 
  5. Regulamin konkursu. 

Załączniki i  REGULAMIN na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Sławnie

* Zgłoszenia należy dokonać nie później niż do dnia 30 stycznia 2025 r.


Szczegóły: https://bip.powiatslawno.pl/public/get_file.php?id=1040040

 

 

 

 


Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama