W celu skorzystania z proponowanych form pomocy należy złożyć stosowny wniosek o udzielenie ulgi ze względu na ograniczenia prowadzenia działalności z powodu rozszerzenia się COVID-19 i wynikające z tego pogorszenie płynności finansowej. Do wniosku należy dołączyć dokumenty potwierdzające sytuację firmy. Poniżej zamieszczone są do pobrania formularz wniosku oraz wymagane oświadczenia i dokumenty.
Plan pomocy obejmuje również wnioski złożone przed publikacją komunikatu.
Udzielenie ulgi w spłacie należności na wniosek dłużnika prowadzącego działalność gospodarczą nastąpi z poszanowaniem regulacji dotyczących pomocy publicznej (w tym pomocy de minimis).
Wniosek wraz z załącznikami należy przesłać drogą elektroniczną na adres [email protected] oraz przekazanie oryginału wniosku wraz z dokumentami za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Darłowo, ul. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo. Istnieje również możliwość dostarczenia dokumentów do skrzynki korespondencyjnej umieszczonej przed Urzędem Gminy lub na elektroniczną skrzynkę podawczą e-PUAP.
Jednocześnie informuję, że na mocy ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2020r. poz. 568) opłatę z tytułu wieczystego użytkowania gruntów oraz przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności należną za rok 2020 wnosi się w terminie do dnia 30 czerwca 2020 r.
WÓJT GMINY DARŁOWO
Radosław Głażewski
Dokumenty do pobrania:
- Wniosek o udzielenie ulgi w spłacie należności podatkowych.
- Oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej.
- Oświadczenie o negatywnych skutkach w wyniku wprowadzenia stanu epidemiologicznego.
- Oświadczenie o otrzymaniu bądź nieotrzymaniu pomocy publicznej, pomocy de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie.
- Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.
Napisz komentarz
Komentarze